آغوش تو

تنهـــــــــــــــــا تريــن تنهـــــــــــــــــا!

گريــــه ام ميگيرد وقتــــى ميبينم كســى كه همه ى دنيـــاى من بود منت ديگرى را ميــــكِشـــــد

 

بی کسی، تصاویر عاشقانه غمگین، تنهایی، عشقولانه، عکس عاشقانه، عکس های عاشقانه تنهایی، غم انگیز از لحظه های تنهایی، لحظات تنهایی، والپیپر از
 
بی شک " آغوش تو " هشتمین عجایب دنیاست
 واردش که میشوی زمان بی معنامیشود ،
هیچ بُعدی ندارد ،
بی آنکه نفس بکشی روحت تازه میشود !
تمام ثروت دنیا را به یک وجبش نخواهم بخشید

حالا كه دیگر دستم به آغوشت نمی رسد
و بوسیدنت موكول شده
به تمامی روز های نیامده
باید اسمم را
در كتاب گینس ثبت كنم
تا همه بدانند یك نفر
با سنگین ترین بار دل تنگی
روی شانه هایش
تو را دوست می داشت


 



نظرات شما عزیزان:

صالحی
ساعت19:19---5 فروردين 1391
سلام
من شما رو لینک کردم
شما هم منو لینک کنید
با عنوان برگزار کننده ختم ها
وآدرس وبلاگم
ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 5 فروردين 1391برچسب:,ساعت 6:29 PM توسط نگین|


آخرين مطالب
» باز
» از تنها بودنم
» بلا
» دلم میخواد
» عکس های زیبا
» خسته ام!
» چرا دیره!
» خاطره ها
» A
» گاهی
» خواب
» تو را من دوست میدارم...
» تولد
» به کجا!
» اوکجاست
» A
» برای تو مینویسم که میدانی